Vilnius

Paaiškėjo, kas rengs Vilniaus įvaizdžio tobulinimo studiją

Vilniaus valdžia susirūpino miesto įvaizdžiu. Savivaldybė teigia, jog dabar miesto įvaizdis nėra vieningas, todėl ji nutarė samdytis konsultantus, kurie turės parengti miesto įvaizdžio tobulinimo studiją.

Savivaldybės konkursą laimėjo bendrovė “Lukrecijos reklama” – su ja savivaldybė gegužės 20 dieną pasirašė sutartį. Darbų vertė siekia beveik 345 tūkst. litų. Dėl užsakymo varžėsi dar du įmonių konsorciumai, tačiau jų pasiūlymus savivaldybė atmetė.

Savivaldybė aiškina, jog poreikis atlikti studiją atsirado dėl skirtingo Vilniaus miesto įvaizdžio formavimo – esą Vilniuje buvo skirtingos pozicijos miesto įvaizdžio formavimo atžvilgiu.

Dėl to, savivaldybės teigimu, iškilo įvaizdžio strategijų konkuravimas tarpusavyje. Be to, iškelta Vilniaus miesto įvaizdžio svarba šalies įvaizdžiui ir investicijų skatinimui.

“Vilniaus miesto savivaldybės susitikimų su investuotojų, verslininkų, turizmo ir kitų sričių atstovais metu keliamos problemos miesto įvaizdžio klausimais, sąlygojo būtinybę išnagrinėti Vilniaus miesto įvaizdžio tobulinimo galimybes, tai yra parengti miesto įvaizdžio tobulinimo studiją” , – teigiama viešojo pirkimo dokumentuose.

Anot savivaldybės, “Lukrecijos reklama” turės parengti Vilniaus miesto įvaizdžio tobulinimo studiją, kurios pagrindu bus atnaujintas Vilniaus miesto 2010-2020 metų strateginis planas.